Despre mine

Fotografia mea
Pitesti
Fotograf de eveniment.

duminică, 14 noiembrie 2010

Sa ii dam o mana de ajutor !!!


  Cutremurator, in incercarea mea de a imi gasi vechi prieteni pe Facebook am avut neplacuta surpriza de a gasi un foarte bun prieten din copilarie de care ma leaga nenumarate peripetii intr-o situatie foarte neplacuta.
  La inceput nu mi-a venit sa cred, am dat mai multe cautari in speranta ca este o potrivire de nume, dar pana la urma am realizat ca totusi din pacate este vorba despre acel Popescu Radu Ionut ( in copilarie "Raducu " mai apoi "Ionut "si in adolescenta "John ")
 M-am convins 100 % in momentul in care am gasit in  Blogul lui o descriere despre el si problemele lui :

                               http://popescuraduionut.wordpress.com/sustine-online/#comment-71
Ma numesc Ionut Popescu si am 27 de ani


Sunt biolog dar datorita lipsei de posturi si a sistemului din Romania am fost nevoit sa transform hobby-ul pentru calculatoare in mijloc de existenta.

Acum sunt consultant IT la o firma, dar de 7 luni in concediu medical.

Mereu am visat sa pot avea ocazia sa lucrez in cercetare, in oncologie sau imunologie, pentru ca toata viata am simtit ca intr-o zi voi aduce o mica contributie in bine omenirii, voi ajuta cu ceva la alinarea suferintei sau a insanatosirii celor bolnavi…lucru la care inca mai visez…


Dar intr-o zi, viata a luat-o alta directie, cea pe care nu mi-o doream….


De la stari repetate de oboseala si apoi aparitia unor atacuri de panica inexplicabile, intr-un final am fost diagnosticat cu limfom malign Hodgkin. Medicii mi-au spus ca pot privi si partea pozitiva, iar ironic spunand, acest tip de cancer este mai “bun”, pentru ca are o rata mare de curabilitate.


Au urmat 6 luni de citostatice in care am sperat sa fiu pacientul norocos care la evaluarea finala sa ma pot declara macar in remisie.


Dar din pacate nu a fost asa…


Chiar daca am anuntat din a doua luna de tratament ca ceva este in neregula, ca alti ganglioni au aparut si ca sunt semne ca tratamentul s-ar putea sa nu dea roade, nu am fost crezut si mi s-a recomandat sa vad un psihiatru deoarece as fi putin “instabil psihic”.


Evaluarea din august 2010 facuta in Romania a confirmat temerea mea, tratamentul a fost prea slab si boala a evoluat, trecand din stadiul IIb in stadiu III.


Acest lucru a fost confirmat si la Uniklinik, Koln – Germania. Iar singura solutie pe care o mai am este auto-transplantul de celule stem.(care costa intre 50.000 – 100.000 de Euro in functie de complicatii)


Date fiind imprejurarile de mai sus ma vad nevoit sa fac ceva ce nu credeam ca voi face vreodata.


Adica sa lansez un apel catre dumneavoastra pentru a ma sprijini financiar, stiind ca prin orice suma donata, ma ajutati sa imi recapat sanatatea, viata si totodata contribuiti si la incetarea chinului familiei mele.
                                 
                                                                                                                     Va multumesc! "

 Nu stiu daca as mai putea sa va mai spun ceva pentru ca din descrierea lui cred ca ati inteles cat de grava si serioasa este problema de aceea fac si eu un apel la toti cei care ma cunososc , il conosc pe el sau doar citesc aceste randuri si au o inima buna, fie au trecut printr-o experienta de acest gen si inteleg cel mai bine prin ce trec atat el cat si familia lui ;  SA II DAM O MANA DE AJUTOR !

  PUTETI FACE DONATII DIRECT IN CONTURILE LUI : AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...