Despre mine

Fotografia mea
Pitesti
Fotograf de eveniment.

vineri, 12 noiembrie 2010

Andreea Popescu, dansatoarea Deliei,pozeaza goală într-o librărie

     Andreea Popeascu a acceptat să pozeze pentru un pictorial într-un loc inedit, o librărie dintr-un mall bucureştean.


     Fosta iubită a lui Liviu Vârciu a fost extrem de încântată de ideea propusă şi a acceptat imediat "oferta", întrucât îi place foarte mult să citească.

   "Îmi plac la nebunie cărţile şi, dacă aş putea, m-aş muta cu totul într-o bibliotecă! Am fost sedusă de ideea de a poza pentru prima oară nud între rafturi cu romane, albume de artă, jucării şi, mai ales, cărti de bucătărie! Ideea lui Bucătărescu, pe care am acceptat-o imediat, a fost să reunesc toate pasiunile mele într-un singur loc" a povestit dansatoarea Deliei pentru bucatarescu.ro.

  sursa: cancan.ro

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...